Η εκπαιδευτική δραστηριότητα του Εργαστηρίου Πολιτισμού και Ψηφιακών Μέσων υποστηρίζει την εκπαιδευτική διαδικασία του Τμήματος Πολιτισμού και Δημιουργικών Μέσων και Βιομηχανιών, ενισχύοντας την καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων που συνδέονται με τη σύγχρονη πολιτιστική παραγωγή και τη διαχείριση πολιτισμικής πληροφορίας. Επιθυμώντας να συμβάλλει στη διαμόρφωση προσόντων χρήσιμων για τη σύγχρονη αγορά εργασίας στο ευρύ πεδίο της δημιουργικής οικονομίας, το Εργαστήριο προχώρησε στην κατάταξη αυτών των δεξιοτήτων στους βασικούς τομείς του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Ψηφιακής Ικανότητας των Πολιτών (DigComp).

Εγγραμματισμός σε πληροφορίες και δεδομένα

Η ικανότητα του ατόμου να εντοπίζει, να αναζητά, να αξιολογεί, να αποθηκεύει, να οργανώνει και να διαχειρίζεται ψηφιακές πληροφορίες και δεδομένα. Σύμφωνα με την ανάλυση του Εργαστηρίου, στο πλαίσιο του […]
Περισσότερα

Επικοινωνία και συνεργασία

Η ικανότητα να επικοινωνούμε, να αλληλεπιδρούμε και να συνεργαζόμαστε μέσω ψηφιακών τεχνολογιών, με σεβασμό στις πολιτισμικές διαφορές. Σύμφωνα με την ανάλυση του Εργαστηρίου, στο πλαίσιο του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του […]
Περισσότερα

Δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου

Η ικανότητα να δημιουργούμε, να επεξεργαζόμαστε και να επιμελούμαστε ψηφιακό περιεχόμενο, να κατανοούμε τα πνευματικά δικαιώματα, και να αναπτύσσουμε βασικές αρχές σχεδιασμού ψηφιακών προϊόντων. Σύμφωνα με την ανάλυση του Εργαστηρίου, […]
Περισσότερα

Ασφάλεια

Η ικανότητα προστασίας των συσκευών, των προσωπικών δεδομένων, της ιδιωτικότητας και της ψυχοσωματικής ευημερίας του ατόμου στο ψηφιακό περιβάλλον. Γνώση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου των ψηφιακών τεχνολογιών. Σύμφωνα με την ανάλυση […]
Περισσότερα

Επίλυση προβλημάτων

Η ικανότητα να εντοπίζουμε ψηφιακές ανάγκες και προβλήματα, να επιλέγουμε τα κατάλληλα εργαλεία και να τα χρησιμοποιούμε με ευελιξία. Η ικανότητα να προσαρμοζόμαστε στις τεχνολογικές εξελίξεις. Σύμφωνα με την ανάλυση […]
Περισσότερα

Ψηφιακές δεξιότητες σε μαθήματα του ΤΠΔΜΒ

Η ποιότητα των ψηφιακών εφαρμογών στους τομείς του πολιτισμού και της δημιουργικής οικονομίας εξαρτάται κυρίως από το περιεχόμενό τους και τον τρόπο με τον οποίο το μεταφέρουν στους αποδέκτες. Η […]
Περισσότερα
Κύλιση στην κορυφή